Waarom wij adviseren om uw online marketing uit te besteden aan een expert

Verspil geen geld aan adverteren als je niet weet hoe je de juiste strategie moet toepassen. Waarom? Dat leest u allemaal in deze blog.

Official Google Partner Google Ads
Premier Google Partnet
73d4de45fc407d29e5a387c3602d99de

Online Marketing Uitbesteden

Online marketing uitbesteden is voor vele bedrijven een goede oplossing om (gezond) te kunnen groeien. Dit is omdat, wanneer wij een samenwerking aangaan, jij totaal geen omkijken hebt naar de online marketing. Zo regelen wij dagelijks voor vele bedrijven dat er op de lopende band nieuwe klanten binnenkomen.

Zij kunnen simpelweg doen waar ze goed in zijn, hun bedrijf runnen! Als ondernemer weet je als geen ander dat er zoveel dingen zijn om rekening mee te houden waardoor jij simpel weg niet meer doet wat je hoort te doen en er te weinig tijd voor over hebt.

Blijf doen waar je goed in bent!

Wat als er nou dagelijks, of wekelijks zóveel klanten binnenkomen dat je makkelijk kunt uitbreiden omdat je door al deze nieuwe klanten ook meer gaat omzetten.

Als eigenaar en marketing specialist van Marketing Metrics ben ik dagelijks bezig met het opzetten van nieuwe campagnes en het optimaliseren van lopende campagnes waardoor deze beter gaan presteren en meer rendement zullen opleveren omdat wij weten wat werkt! Wij weten hoe het systeem van Google & Facebook werkt, wij begrijpen de algoritmes van deze platformen.

Een online marketing specialist verdient zich terug in dezelfde maand!

Wanneer jij de marketing uitbesteedt, kunnen wij vanaf dag 1 veel advertentie budget voor jou besparen door simpelweg een effectieve campagne op te zetten. Wij maken wekelijks mee dat we een aanvraag krijgen van een ondernemer die zelf een campagne heeft opgezet. Waarvan de kosten voor een resultaat torenhoog zijn ALS er wel een resultaat is gekomen….

Het is in mijn ogen gewoon super zonde als je zomaar een dagbudget ergens aankoppelt, zomaar wat zoekwoorden toevoegt, en zomaar wat advertenties instelt op basis van nul onderzoek. Hierdoor verbrandt je in mijn ogen gewoon heel veel geld.

Voorbeeld over conversie kosten

Natuurlijk is het voor sommige ondernemers ook vrij prijzig om aan Google Ads te doen. Maar het licht er natuurlijk ook aan wat de conversiewaarde is. Wanneer een bedrijf bijvoorbeeld een dienst of product heeft van een verkoopwaarde van € 750,00 en zijn kosten per conversie zijn € 75,00 dan heb je een ROI (return on investment) van 10!

Maar wij hebben ook voor een aantal high-ticket producten geadverteerd waarvan de gemiddelde verkoopwaarde rond de € 9.500,00 zat en hierbij waren de kosten per conversie ook veel hoger als in het eerste voorbeeld. Maar de ROI was ook goed genoeg om deze campagne te optimaliseren en verder op te schalen.

Waardoor het voor het bedrijf, met wie wij deze samenwerking hebben, het heel gunstig is om te adverteren.

Vrijblijvende Offerte Aanvragen

Laat uw gegevens achter zodat wij binnen 24 uur contact met u op kunnen nemen.

Terug Bel Verzoek

Wilt u liever dat wij u terug bellen? Laat ons weten wanneer het u het beste uit komt: