• Home
  • Bericht: Over de mannen van Marketing Metrics
  • Frenzo
  • Bericht: Over de mannen van Marketing Metrics
  • juli 30, 2020
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Over de mannen van Marketing Metrics

Over de Mannen van Marketing Metrics

Het is allemaal begonnen zo’n 13 jaar geleden.. Waar ik (Frenzo) een CD’tje kreeg met Photoshop er op. Hierdoor is mijn passie ontstaan voor websites. (Besef dat ik toen 12 jaar oud was..)

Na enkele jaren kon ik een professionele website bouwen binnen no-time, ik leerde de basis elementen van HTML, CSS & PHP.  Toen der tijd was er nog niet iets van een online Marketing Bureau of online trainingen waar jij je zelf kon bij scholen om juist veel website verkeer naar je website te halen

Het was veel netwerken, en veel oefenen!

Het was een dagelijkse grind mode waar ik op fora, gastenboeken en op blog berichten reageerde om “wanhopig” meer relevant website verkeer te krijgen. Uiteindelijk stelde een vriend mij voor aan Google Ads, ik was toen net 18 jaar oud..

Hier ging voor mij een deur open! Ik zag een mogelijkheid om vanaf de eerste dag dat ik me eigen aanmeldde bovenaan te komen in Google.

In het begin heb ik veel geld verspild aan slechte advertenties, omdat ik niet echt goed begreep hoe het werkte.. Omdat ik eigenlijk zoveel geld in advertenties stopte en er minder voor terugkwam, besloot ik om een mentor te zoeken. Ik leerde een Amerikaanse jongen, genaamd Charlie Brandt, kennen, wie mij enorm veel heeft geleerd op het gebied van Online Marketing met Google Ads!

Hard work beats talent, when talent doesn’t work hard.”

In deze fase leerde ik niet alleen nieuwe mensen kennen, maar ook leerde ik volledig hoe ik een gestructureerde Google Ads campagne kon opzetten en opschalen.

Wat er ontbrak aan mijn strategie was vooral dat ik niet voldoende tijd en energie stopten in de pagina’s waar ik mijn website bezoekers heen stuurde. Ze werden niet voldoende getriggerd om over te gaan tot aanvraag of aankoop.

Het ligt niet alleen bij Google Ads. Google Ads is niets meer dan een mogelijkheid om mensen naar je website te sturen. Met Google Ads kan je wel de kosten in je marketing verlagen door een goed werkende strategie op te zetten, maar de website zal het werk moeten doen om jouw bezoeker over te halen tot aanvraag of aankoop.

Ik besloot de draad weer op te pakken, ik belde mijn broer op (Martien) en vertelde dat ik een geweldig idee had!

Namelijk onze kennis bundelen! Het idee was om samen een Website & Marketing Bureau op te zetten.

Martien heeft veel ervaring in het bouwen van websites & software in verschillende talen en frameworks zoals bijvoorbeeld PHP – Laravel. Wij hebben enkele dagen samen gezeten om ons eigen marketing strategie uit te zetten waarbij ik hem alles heb geleerd wat ik heb weet over Google Ads!

Zo is 4 jaar geleden Marketing Metrics ontstaan!

Wij lanceerden ons eigen marketing campagne op onze nieuwe website en zo hebben wij enkele maanden gefocust op het bouwen van een bedrijf.

Inmiddels hebben we tientallen vaste klanten die wij helpen bij het verkrijgen van meer klanten via hun website!

resultaten van google ads

Ruim € 370.000 euro omzet dankzij Google Ads met een marketing budget van € 45.000

Meer omzet dankzij Google Ads

Bijna € 400.000 extra omzet dankzij Google Ads

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Reacties

Laat een Reageren

U kunt deze gebruiken HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Hoger komen in Google?

En meer klanten via jouw website

Bijna klaar 95%

Waar mogen wij het ebook heen sturen?